tisdag, juni 12, 2007

EFIT 070609

(EFIT - vad sjutton är det?)


06.48 EFIT - denna gång i Malmö, med sängklotter på vandrarhemmet.


07.48 Vi hade första frukostskiftet. Därför har vi tid att vila innan det är dags att gå till bussen.


08.53 Mjukstart bland skärmarna.


09.49 Det bor så många saker i hjärtat när det gäller idéer och engagemang och sånt där. Men hjärtat självt, ni vet - det bor här.


11.07 Demokratiska processer. Det är dem jag är här för att supporta.


11.46 Mitt i alltihop dyker det upp en massa bananer.


12.46 Snabblunch (inklusive påfyllning av vätska och koffein) innan det är dags att sätta sig och skriva ihop det där demokratiska.


13.43 Plenum.

Glömmer en timme, men den ser ut ungefär på samma vis.


15.29 Samtidigt i foajén.


16.46 Manifestation för ungdomsinflytande. Och hetta; alla står och kurar i skuggan under träden.


17.45 Hinner träffa A en stund.


19.05 Sedan är jag trött, trött, trött och hungrig och håller på att tappa humöret. Men Jola ger mig en nektarin (tack igen) och jag fixar en halvtimmes ensamtid i form av promenad. Sedan känns det bättre.


19.44 Tangopalatset, i väntan på maten.


20.42 Maten. (Den såg godare ut innan den var halväten.)


21.46 Sedan: norrländsk stand-up. Hon var såhär röd i verkligheten också.


22.42 Alla andra är också röda.


23.48 Jag och Maria vandrar hem till vandrarhemmet och det känns som utomlands.


00.42 Gonatt.

Inga kommentarer: