torsdag, augusti 16, 2007

"We call it kola"

(Shit, Blogger ar pa nederlandska.)

Det svenskaste av det svenska lar vara att prata om mat hela dagarna. Det gor vi. Hela dagarna. Ikvall blir det walking dinner i the city hall. (Ja, ni hor ju.)

Innan det ska jag dock klara av ett evidence based practice-seminarium tilsammans med tva finskor, en nederlandska och en belgiska. Det latar torrt men jag tror att det kan bli roligt.

Ja, fast egentligen ville jag bara uttrycka min gladje over den snygga datasalen. Hej datasalen! Och nu slosade jag just bort tiden pa det har istallet for pa att lasa mail.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Det är bäst för dig att belgiskan är från den fransktalande delen, då kommer hon ha supergullig accent. Som Poirot fast utan mustaschen :)

Lite avundsjuk är jag allt! Kram på dig

Stormen sa...

Fast nu var hon inte belgisk utan irlandsk och latsas-skotsk. Naval. Schyssta engelska accenter ar aldrig fel heller, forutom det faktum att de ar svara att forsta nar signal-to-noise-ration ar for lag...