torsdag, maj 24, 2007

Man behöver inte göra det så svårt

Ibland kommer det där behovet av att teambuilda. Det kan handla om en så enkel sak som att man inte har gjort det på länge, eller så kan det handla om att något grundlöst dåligt har legat och grott en stund och behöver antingen stickas hål på, talas ut om eller helt enkelt bara överbryggas med bättre saker.

Man har inte råd att slita ut relationer man tycker om, det har ingen.

Samtidigt: Jag har inte råd att dela ut mig själv mer än såhär.

6 kommentarer:

Ylva sa...

...och det är inte så svårt att stalka mig heller :P
Vi läser ju typ bara samma bloggar, för fasen, menar jag.

Dummie sa...

Men är det en vuxenpryl eller? Naturgodis.

Dummie sa...

Det konstiga är att jag aldrig har gillar torkad frukt. Bara tanken på torkad frukt har kännts otrevlig. Russin har gått bra, men efter det har det varit stopp.
Nu vet jag inte vad som har hänt. Har fått nån konstig idé om att man måste äta nyttigt. Det är väl Anna Skipper som har påverkat mig.

Dummie sa...

Är det inte? Men det måste väl vara bättre med cashewnötter och torkad banan än med konstgjort godis gjort på kemikalier?

Dummie sa...

Typiskt. När man väl gjort sig en vana som man tror är okej. Suck. Varför ska allt som är gott bara vara dåligt? Logiskt sett så borde det ju vara tvärtom?

Dummie sa...

Ja, och att vara snäll mot sin själ innebär att äta onyttigheter tycker jag. Vad tycker Anna Skipper? Att det är snällt att dricka gråa dinkelsmoothies med osaltade nötter?