söndag, april 08, 2007

EFIT 070407

(EFIT - vad sjutton är det?)


10.08 Vaknar av att halsen gör ont och solen lyser på mig. Försöker förgäves somna om tills...


12.09 ...jag plötsligt vaknar igen, två timmar senare.


13.08 Frukost och TV.


14.06 Min vän valen och jag ska bada.


15.10 Det här känns som ett lite för stort projekt idag, så jag bestämmer mig för att städa badrumsskåpet istället.


16.20 På väg till potatisgratängsmiddag med Jens & co.


17.28 Det verkar som att allt är bärgat. Tills vi har gått en bit från affären och inser att vi har glömt att köpa... potatis. (Jag är även mycket förtjust i de här nya dragkorgarna de har på Hemköp.)


18.40 Work in progress.


19.47 "Varför juckar du så mycket?" "Jag får ju inte upp den."


20.53 Mmm. Mat, vin och sällskap.


21.51 Efterrätt = glass + aprikoser i amaretto. Amaretto = flytande marsipan. Typ.


22.42 Ceci n'est pas une bière. Det är en spegel, ser ju vem som helst.


00.26 (Jag har ingen klocka och det är kalasdålig fotobelysning. Fortsättningen på kvällen består av en trevlig blandning av, ehm, språknörderi och kroppshårsanalys. Etc.)


01.37 Sitter och laddar för en promenad sista biten hem, men när jag kliver av vagnen dyker det upp en bonusvagn som jag kan hoppa på. Ibland har man tur.


02.48 Ny tandborste = lyx.

Inga kommentarer: