onsdag, augusti 01, 2007

KVN9BS v2.0

  1. Min favoritmånad har börjat med bravurväder (jag tror inte att det har regnat en enda gång idag).
  2. Det verkar som om jag har lärt mig bada med uppsikt över och ansvar för barn utan att vara rädd.
  3. Människor från förr har hört av sig på bra sätt. Idag fick jag t.ex. sms från Britta som sade att hon nog passerar Göteborg snart.
  4. Det löser sig med det ekonomiska. Bonus är att jag kommer att få mer lön än jag trodde eftersom jag jobbar mer än jag borde. Nej, än jag tänkte, menar jag.
  5. I lördags letades det skatt. Vi hittade ingen sådan, men vi hittade Jupiter. Eller om det var Saturnus.
  6. Skolan börjar snart. Jag ser med tillförsikt fram emot t.ex. hab-praktiken.
  7. Tvestjärtarna verkar ha lämnat mitt kök.
  8. Det växer saker utomhus som man kan äta. Som citronmeliss och hallon.
  9. När vi spelade luftgitarr i baksätet.

1 kommentar:

Ylva sa...

Shit, det blev minsann ett MVG i B-kursen också. Vilken flitig student :)